Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

NORDCASE
Addresse: Ved stranden 88, 9560 Hadsund
E-mail: info@nordcase.dk

PRISER

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen - f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

BETALING

Nordcase  modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

LEVERING

NORDCASE tilstræber at afsende ordre indenfor 24 timer fra indgåelsens tidspunkt. Vi sender til hele Danmark. Fragt til pakkeshop og hjemmelevering er gratis.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen. Der kan forekomme forlænget leveringstid i travle perioder.

REKLAMATIONSRET

Vi giver evigt reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Kontakt os inden du vil returnere dit produkt, så det vil foregå nemmest muligt.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:


Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du kontakte os så det aftalte beløb kan overføres.

REFUNDERING/RETURNERING/OMBYTNING VED UDSALG

Produkter og ordre kan ikke refunderes, returneres eller ombyttes i perioder med udsalg, særlige tilbudskampagner eller ved særlige rabatter.

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter du har modtaget varen.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan benytte dig af fortrydelsesretten her. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Skulle du fortryde dit køb, hvor en gratis gave leveres med selve ordren skal hele ordren returneres.

LIVSTIDSGARANTI

I tilfælde af, at Nordcase ophører med at eksistere som virksomhed, vil livstidsgarantien desværre ikke længere kunne opretholdes.

 

RETURNERING

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Dvs. du bærer risikoen for at varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. For at lette ekspeditionstiden må man meget gerne vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.

Ønsker du at sende varen retur til os, kan vi være behjælpelige med label og vi vil derefter kreditere fragtomkostningen ved din tilbagebetaling af købsbeløbet.
Ellers send til:


Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Med andre ord kan du prøve varen, og så bør den være i samme stand, som da du modtog den.

Hvis varen har ekstraordinære brugsmærker eller skader end det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen, i 30 dage.

TILBAGEBETALING

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten.

Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: E-mail: info@nordcase.dk

PERSONDATAPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos NORDCASE og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på NORDCASE er NORDCASE.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: E-mail: info@nordcase.dk

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HVAD FØLGER MED I KUFFERTEN?

Når du køber en Trava kuffert fra Nordcase, følger der nøje udvalgt ekstra udstyr med.

Du får et støvcover som du kan vælge at bruge under rejsen for at mindske ridser og du kan bruge den til opbevaring.

Du får også et gratis bagegagemærke, så du nemt og altid kan kende din kuffert.

HVAD ER PRISEN FOR FRAGT OG HVOR LANG TID TAGER DET?

Vi har gratis fragt på alle vores produkter. Vi tilbyder dag-til-dag levering. Så bestiller du inden kl. 14, pakker vi din ordre samme dag og du vil højst sandsynligt modtage din pakke dagen efter.

Vi tilbyder desværre ikke afhentning af ordrer, men du kan benytte dig af vores lynhurtige fragtløsning.

We will work quickly to ship your order as soon as possible. Once your order has shipped, you will receive an email with further information. Delivery times vary depending on your location.

HVAD HVIS KUFFERTEN GÅR I STYKKER?

Der er livstidsgaranti på alle vores produkter. Så går kufferten i stykker, kan du vælge at få en reservedel tilsendt eller du kan indsende din kuffert helt gratis og vi sørger for reperation. Hvis din kuffert ikke kan reddes bytter vi den til en ny. Og nej, du skal selvfølgelig ikke betale for det da det går under garantien.

KAN JEG RETURNERE MIN KUFFERT?

Ja. Vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti. Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du sende din kuffert tilbage og du får alle dine penge retur igen.

Det betyder at du kan afprøve Trava kufferten helt uden risko.

Hos Nordcase skal du altid føle dig tryg – derfor kan du roligt bestille, prøve og returnere, hvis ikke alt er som forventet.

HVAD ER EN TSA-LÅS?

En TSA-lås er en særlig type lås, som er godkendt af sikkerhedsmyndighederne i mange lande. Den gør det muligt for toldere at åbne din kuffert med en særlig nøgle, hvis de skal tjekke indholdet, uden at ødelægge låsen eller selve kufferten. Du indstiller selv en 3-cifret kode, som kun du kender, så din bagage er både sikker og beskyttet under hele rejsen.

Med en TSA-lås rejser du både smartere og mere sikkert – og slipper for ubehagelige overraskelser i lufthavnen.