Refunderingspolitik

REFUNDERINGER ELLER OMBYTNINGER

Vi holder af vores kunder og ønsker, at du får en fantastisk oplevelse hos os. Derfor står vi bag alle vores produkter og tilbyder en 100% tilfredshedsgaranti! Det betyder at du risikofrit kan NORDCASE for at teste om det er noget for dig.

Skulle du mod forventning være utilfreds med dit køb, har du 30 dage, fra leveringsdatoen, til at igangsætte en returnering. Hvis 30 dage er gået siden du har modtaget din ordre, kan vi desværre ikke tilbyde en refundering eller ombytning.

Du kan igangsætte din refundering VED AT SKRIVE TIL OS PÅ EMAIL. Vi giver dig de nødvendige instruktioner til at fuldføre en returnering. Vores team kræver en kopi af ordrebekræftelsen for at kunne gennemføre returneringen.

GODKENDELSE AF RETURNERINGER

Du mister din fortrydelsesret hvis varen har store brugsmærker og ikke er i den samme stand & indpakning (pose og papkasse), som da du modtog den.

Når din returnering er modtaget og undersøgt, sender vi dig en bekræftelsesmail. Vi sender dig også en e-mail når din refundering er godkendt. Hvis din returnering bliver godkendt, overfører vi hele købsbeløbet tilbage.

FORSENDELSE

For at returnere dit produkt skal du følge instruktionerne VED AT SKRIVE TIL OS PÅ EMAIL

Du er ansvarlig for at betale udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du bør overveje at få tracking til tilbageleveringen af din pakke. Vi garanterer ikke at vi modtager den returnerede pakke.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HVAD FØLGER MED I KUFFERTEN?

Når du køber en Trava kuffert fra Nordcase, følger der nøje udvalgt ekstra udstyr med.

Du får et støvcover som du kan vælge at bruge under rejsen for at mindske ridser og du kan bruge den til opbevaring.

Du får også et gratis bagegagemærke, så du nemt og altid kan kende din kuffert.

HVAD ER PRISEN FOR FRAGT OG HVOR LANG TID TAGER DET?

Vi har gratis fragt på alle vores produkter. Vi tilbyder dag-til-dag levering. Så bestiller du inden kl. 14, pakker vi din ordre samme dag og du vil højst sandsynligt modtage din pakke dagen efter.

Vi tilbyder desværre ikke afhentning af ordrer, men du kan benytte dig af vores lynhurtige fragtløsning.

We will work quickly to ship your order as soon as possible. Once your order has shipped, you will receive an email with further information. Delivery times vary depending on your location.

HVAD HVIS KUFFERTEN GÅR I STYKKER?

Der er livstidsgaranti på alle vores produkter. Så går kufferten i stykker, kan du vælge at få en reservedel tilsendt eller du kan indsende din kuffert helt gratis og vi sørger for reperation. Hvis din kuffert ikke kan reddes bytter vi den til en ny. Og nej, du skal selvfølgelig ikke betale for det da det går under garantien.

KAN JEG RETURNERE MIN KUFFERT?

Ja. Vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti. Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du sende din kuffert tilbage og du får alle dine penge retur igen.

Det betyder at du kan afprøve Trava kufferten helt uden risko.

Hos Nordcase skal du altid føle dig tryg – derfor kan du roligt bestille, prøve og returnere, hvis ikke alt er som forventet.

HVAD ER EN TSA-LÅS?

En TSA-lås er en særlig type lås, som er godkendt af sikkerhedsmyndighederne i mange lande. Den gør det muligt for toldere at åbne din kuffert med en særlig nøgle, hvis de skal tjekke indholdet, uden at ødelægge låsen eller selve kufferten. Du indstiller selv en 3-cifret kode, som kun du kender, så din bagage er både sikker og beskyttet under hele rejsen.

Med en TSA-lås rejser du både smartere og mere sikkert – og slipper for ubehagelige overraskelser i lufthavnen.